Tuesday, October 30

今天應該很高興

可能開心得太早 但是我真的很高興
湯米: 高唔高人工先
媽媽: 阿囡 少說話 多做事
妹妹: 咁你可以成日返屋企啦
貓骨: 我有朋友做過, um.. .. ..
好朋友: 洗唔洗又上大陸先

我會冷靜 我會冷靜 慢慢傾

我暈倒了太多好音樂太多聽不完的快樂了很高興
miss margaret 說:my fd told me that she sent an email to KOC's vocal yesterday,
he replied, saying that in march will come to china

No comments: