Sunday, February 22

天氣與心情

愁雲慘霧精神不振,路經土瓜灣,眼見兩檔小吃店關門大吉,旺舖招租,我心諗搵人招左人流先啦。我找工作沒工找我,朋友問我會否轉行,轉什麼?製造業的人搵工難,銀行業搵工要更長時間,我什麼都不會,又沒有特好的network,個心好想讀書,但仙都唔仙下,況且心底裡又未想放棄,dilemma。新聞報導fresh grad月薪6k至7k,上次沙士我剛讀year one,只知道時時有假放,不了解經濟對自己的影響,今次海嘯,政府話會施政幫助大學畢業生搵工,咁我呢?咁d無讀過u既人呢?最慘係心情,日日見住朋友家人話好唔得閒,自己就游手好閒。一蚊一碟小菜,你地附近有無呀?

No comments: