Monday, October 13

媽媽

妹妹與個多月沒有見面的男友約會後回來
我在飯廳工作,妹在客廳休息,媽媽在房間享受按摩,
這位可愛的媽媽開始問問題:
媽(正躺在床上, 聲音又8又亮) : 點呀, 約會成點?
妹: 幾好呀
媽: 唔係呀, 好似唔開心咁既?
我:佢攰ja ma..
媽(繼續高聲的問問題) : 咁有無送禮物俾你呀?
妹:有呀! 有送呀
媽問我: 起碼都要有法國香水啦, 呵大家姐, 你話係咪!
妹: 都話有lor, 買左衫俾我
媽(望住我) : 唔係ma, 法國香水都要啦! 呵, 大家姐!
我: 買衫都得啦 (我唔識回應法國香水)(但我知道下次去法國要買香水俾媽媽)
媽: 跟住又問: 阿妹做咩今晚唔著裙呀?諗住你會著裙添
我:有無咁多野問呀,媽咪..(我開始笑)
妹: 佢話我咁樣好睇呀!
我: 唔一定要著裙既, 舒服就得啦
媽 (繼續問): 佢唔係送你上黎咩?
一邊享受按摩一邊問...
....
.......
大概十多分鐘的對話
她最後一個問題:
你地琴晚有無放好多臭屁呀?
我: 下?做咩無啦啦講臭屁ga? (我笑到傻左)
媽: 琴晚d蒜頭湯可以排毒ga!!!
妹: 唔係好多, 不過個肚好似細左
我: 同平時差唔多..
媽: 我就勁..... ...
哈哈...
由妹妹的約會講到放臭屁
大大聲的關懷
她是我細心又可愛的媽媽

No comments: