Tuesday, April 1

delicate to viv

好友回來
與她見面玩樂,
她的大笑聲, 我們無聊的笑話,
她不停會友
其實她份人特別豪爽格外開朗
很難得的有很多兄弟好友支撐
好型
有一晚她聽見我說我真的不快
爽快的問我: 我們去尖沙咀聊一聊好吧,

我想, 我真的沒怎麼和誰聊過,

我們去到尖沙咀
暗湧眼淚笑聲煙煙酒酒
真的謝謝您
吃喝玩樂談天說地都不少得你
雖然你樣子不同了
我依然看到你
你要好好努力
夏天一起去曬太陽

1 comment:

Viv said...

Hey honey! Thank you so much! It's lovely! I am glad to be here for you! and please do not forget about me even when I am not around in HK! Remember to be strong and happy! Nothing's impossible!!! :) haha! Therefore, I will try my best and prepare myself for our sun-bathing session! hahahaha! fingers crossed! you take care my dear! see you soon! xx