Monday, April 20

my heavy life

多年後的今天,我的一位朋友告訴我原來我是過著比一般朋友heavy的生活,較為複雜,不能expect別人什至朋友理解和接受。方才知道自己屬於heavy群族,例如不停叫自己reborn,時時叫人接受脫變又脫變的我。不過物以類聚,起碼我現在的朋友可以和我分擔較heavy的事情,令我聽到什麼國家大事都能夠踏著輕鬆的步伐,不過,實情係我覺得生活heavy d都無問題,因為我們會好似restautant city個餐廳咁慢慢上升level,個殼同裡面會愈來愈硬淨, 宗旨係唔好擾亂別人的步伐以及左右到自己真正既思想囉。學darren話斎,你唔係仲驚呀ma。

No comments: